باز هم همان حكايت هميشگي است ...


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 5 دی 1391
بازدید : 185
نویسنده : Vaezi1992

 

- پيش بيني هواشناسي براي هواي امروز باران بوده و كمي برف اما گفته طول نميكشد و تا پايان روز توده ي هواي برفي بيرون ميرود . با خود فكر ميكنم ... ميشود نرود ؟!!! ميشود اين  هوايِ ديوانه ي باران و برف همين جا بماند ... هي برف بيايد ...هي باران ... هي هوا ابري باشد ... عبوس باشد ... ميشود امروز و فردا توده ي اين هوايِ ديوانه جايي نرود ؟!!!  تا كنار اين هواي ابري و باراني چايي بخوري ، فيلم ببيني ، پتو را تا گردنت  بالا بكشي و هي نگاه كني به آسمان و پرنده ها و گربه هايي كه از سردي هوا و باران پناه برده اند به گوشه گوشه ي حياط !!!

 

- خودم هم براي خودم عجيب شده ام . گاهي آنقدر بيخيالِ مسائلي ميشوم كه از خودم تعجب ميكنم . گاهي فكر ميكنم سرم چقدر پاره سنگ بر ميدارد !!!  گاهي حرفها و مسائلي هست كه شايد بايد برايشان غصه بخوري ، حرص بخوري ، لج كني به خودت ، عذاب وجدان بگيري ، اما آنقدر زود فراموششان ميكنم كه براي خودم هم عجيب است .

 

- يك آدمهايي هستند كه در نظر همه منفورند و من نگاهشان كه ميكنم دلم برايشان ميسوزد . هي فكر ميكنم ميبينم بد نيستند كه ، اگر شرايط برايشان محيا بود شايد رفتارهايي نميكردند كه ديوانه به نظر برسند ، كه ديگران بگويند اينها ديوانه اند ... با اينكه رفتارهاي احمقانه ايي دارند و من توهين را در نگاه و رفتارشان ميبينم اما با احترام نگاهشان ميكنم ، با احترام و آرام سلام ميكنم ، حتي اگر جواب سلامشان از روي نفرت باشد ، حتي اگر تصورات باطلي در مورد من داشته باشند . يك آدمهايي هم هستند كه در نظر همه خوبند ، محترمند و من هر چقدر تلاش ميكنم دوستشان داشته باشم نميتوانم ، فقط توانسته ام از روي ادب خوب تحملشان كنم .

 

- وقتی به یه آهنگ یا ترانه برمی‌خورم که خیلی خوشم میاد ازش، دیوانه‌وار، بارها و بارها بهش گوش می‌کنم. ميشه تنها آهنگي كه توي ماشين شنيده ميشه و ديگراني كه سوار ماشين من ميشند هم مجبور به شنيدن ميشند . ميشه يه توفيق اجباري واسشون . هی پشت سر هم تکرار می‌شه. تا دیگه خسته می‌شم. اون وقت می‌ذارمش کنار. تا یه مدت خیلی زیاد که یهو دوباره دلم بخواد بهش گوش بدم. یادش بیفتم و برم سراغش.

 

- گاهي به يه شعري توي اين ترانه ها ميرسي ، اصلا به يه متن يا شعر قشنگي يه جايي ميرسي كه دلت ميخواد اون شعر رو بفرستي واسه كسي ، كه اصلا بهش تقديم كني ، كه اصلا بهش بگي اين حرفِ دل ِ منه ، اما تو گوشيت با اون همه شماره ذخيره شده هيچ كس رو پيدا نميكني ، هيچ كسي نيست كه تو واسش پيام و شعر عاشقانه بفرستي و فكر كنم اين خيلي درد داره ... همين چند شب پيش بود دلم خواست ترانه ي  صبوري  نعمت الهي رو ارسال كنم ... هيچ كس نبود و خيلي درد داشت ...

 

 





:: موضوعات مرتبط: نوشته های عاشقانه , تصاویر عاشقانه , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جهت دنبال کردن اینستاگرام بنده با آمار بیش از 20k آدرس زیر را در اینستاگرام وارد کنید با تشکر vaezi1992@
به وبلاگ من خوش آمدید

آیا از وبلاگ و مطالب راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب گرد هميشه بيدار و آدرس vaezi1992.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 299
بازدید هفته : 321
بازدید ماه : 501
بازدید کل : 12978
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 ابزار پرش به بالا

RSS

Powered By
loxblog.Com